.
فردا صبح انتخابات درون حزبی برای مشخص شدن کاندیداهای دو حزب آمریکا بصورت همزمان در چندین ایالت آمریکا برگزار میشه و این برای اولین باره که من جریان انتخابات آمریکا را از نزدیک به قول علما درک می‌کنم و خوب انصافا باید گفت میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. در میان بی‌نهایت اختلاف بین انتخابات‌های ما و اینها، شباهتی در نوع رفتار رای دهندگان آمریکایی و ایرانی به نظرم رسیده، اما از اونجایی که ذاتا آدم محافظه‌کاری هستم فعلا نمی‌گم تا ببینم آیا این فرضیه من در عمل هم ثابت میشه یا نه !
.
در همین حال از ولایت خودمون خبر رسیده که از میان ۱۶ کاندیدای اصلاح‌طلب شهر اصفهان، فقط شانزده نفرشون رد صلاحیت شدند و احتمالا بقیه در حال شش و بشند که در انتخابات شرکت کنند یا نه!
و جالب‌تر اینکه در همون خبر آمده که حتی صلاحیت نماینده فعلی، حسن کامران که از راستی‌ترین مخلوقات خداونده و از حامیان رییس به شدت محترم جمهور هم هست، رد شده. این صلاحیت آقای کامران هم داستان غریبی داره و از منحنی سینوسی پیروی میکنه، از وقتی که من کودکستان می‌رفتم ایشون همیشه کاندید بودند و همیشه هم به صورت یک‌درمیان صلاحیت‌شون رد میشده. از اونجایی که ایشون شخصیتا شباهت‌هایی به رییس به‌شدت محترم جمهور دارند و از اونجایی که در شهر ما اصولا همه در غش و ضعف افرادی با اخلاقیات رییس‌جمهور هستند، هر بار که صلاحیت آقای کامران تایید شده به شدت رای آورده و انتخاب شده. راوی خبر بر این باورند که ایشون امسال قبول نکردند اسمشون در لیست محافظه‌کاران باشه و از اونجایی که هر لیستی که اسم ایشون درش باشه رای خوبی خواهد آورد، عقلا دوباره یاد بی‌صلاحیتی ایشون افتادند.
شاعر در همین زمینه می‌فرماید این مردم‌سالاری دینی‌تون من را کشته!
.
-----------------------------------------------------------------
بی‌نوشتِ کاملا بی‌ربط: از اینکه یادداشت من مورد توجه دوستان جمعیت کاهش خطرات زلزله قرار گرفته خوشحالم و براشون آرزوی موفقیت و دلسرد نشدن می‌کنم.
.
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes