آقا جان هی میگند شهروند خبرنگار، شهروند خبرنگار، اما خداییش رسانه‌ها هم دارند منفعل عمل می‌کنندها، حالا از ما گفتن بود. امروز که سیزده آبان باشه بنده از صبح تا حالا که نیمه شب اینجا و صبح ابران باشه یک میلیون بار فیس‌بوک و گوگل ریدر را چک کردم. یعنی هی دلم شور میزده که نکنه جایی خبری، تحلیلی، چیزی هوا شده باشه و ما نفهمیده باشیم. حالا آخر شبی که از سر وظیفه شناسی هر شب بی‌بی‌سی و رادیوزمانه را چک می‌کنم می‌بینم مطلب سیزده آبانشون همونه که امروز صبح بود. مختصر و بدون رزولوشون کافی. یعنی در این دوازده سیزده ساعتی که در فیس‌بوک و گوگل ریدر و یوتیوب گُر و گُر فیلم و خبر و یادداشت و مشاهده دست اول و ... هوا میشد، این دو رسانه هیچ چیز مفیدی نتونستند پیدا کنند که با معیارهاشون هم جور در بیاد و بتونند منتشرش کنند؟ اینی که من‌ِ تماشاچی وقتی دلم شور میزنه برای چک کردن اخبار اول چه وب سایتی را باز می‌کنم سرمایه یک پایگاه خبری محسوب میشه و ظاهرا رسانه‌های ایرانی با طیب خاطر این سرمایه را به فیس‌بوک و گودر واگذار کردند. به نظرم اتفاقی که در ایران داره میفته اینقر بزرگه و اینقدر برای همه از جمله اصحاب رسانه‌ هیجان و احتمالا احترام برانگیزه که غافل شدند از اینکه دارند این بازار را از دست میدند. حالا بازهم از ما گفتن بود.

2 comments:

چقدر دويديم.....فقط دويديم و فرار كرديم و مبهوت مونديم از اين همه وحشي گري....دوست حامد رو گرفتن

چقدر دويديم.....فقط دويديم و فرار كرديم و مبهوت مونديم از اين همه وحشي گري....دوست حامد رو گرفتن

» نظر شما چیست؟

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes