يكشنبه، 22 بهمن، 1385
بازم پراکنده‌
ساعت سه و نیم صبح روز یکشنبه است و من در کتابخونه هستم این پست را هم با ویندوز ویستا ارسال میکنم تا جهانیان بدانند من آنم که بیل گیتز بود پهلوان
چند وقت پیش خواب دیدم آمریکا جدی جدی به ایران حمله کرده ما هم با بچه‌های ایرانی اینجا همه با هم جمع شدیم و یک نامه نوشتیم به رییس جمهور تقاضا کردیم سرمربی تیم ملی عوض بشه
دیگه اینکه خدا را صدهزار مرتبه شکر که قضا بلا دور شد از جناب آقای لاریجانی و کسالت ایشون برطرف شد. ایشالا خدا بقیه مریضای نظام مقدس را هم شفا بده
درباره اینجا حرف برای نوشتن زیاده اما ذهن من بسیار پراکنده و پرت شده و از طرف دیگه هم اینجا زمان بسیار پرشتاب میگذره. حالا اگه مثل من مشکل ارتباطی هم داشته باشی کندتر هم میشی و به این ترتیب تقریبا همیشه عقبم واقعا فرصتی برای مرتب کردن ذهن ندارم
Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro, a little change by PThemes